Ewolucja najlepszej wódki

GREEN DAY EVOLUTION – to premiumowa wódka o szczególnej filozofii, która wyróżnia się spośród wielu innych ukraińskich producentów.

Nie oglądając się na konkurentów, marka została stworzona z wysokim celem: dostarczyć konsumentom mocny napój o wysokiej naturalnej czystości, który można pić bez obaw o konsekwencje; propaguje osobistą wolność każdego. Dzięki temu pozycjonowaniu Green Day szybko zdobył wielu prawdziwych zwolenników.

Ukraińcy dobrze znają się na produktach alkoholowych, a rynek oferuje dużą ilość wódki w różnych kategoriach cenowych, także „najeżdża” import. Zajęcie swojej niszy dzięki jakości produktu, atrakcyjności designu, przy dość wysokiej cenie – to trudne zadanie. Ale Green Day to się udało, co oznacza, że marka jest na właściwej drodze.

Co takiego wyjątkowego jest w produkcie, za który duża część konsumentów jest gotowa zapłacić więcej? Odpowiedź: najwyższa jakość wódki, design, niepodobny do konkurentów, konsekwencja w promowaniu na rynku, i co najważniejsze – stałe dążenie do rozwoju, wiara w to, że można jeszcze doskonalić, wydawałoby się, już doskonałą wódkę.

„Ewolucja oznacza rozwój. Green Day wie, jak się rozwijać, to część jego filozofii. A to oznacza, że poranek dla jego konsumenta zawsze będzie dobry.” – Czertok Feliks Borisowicz, współwłaściciel Domu Handlowego „AV”.

Seria Green Day Evolution w pełni odzwierciedla tę filozofię. W tej linii Green Day wyróżnia się nawet ambitnymi nazwami: „Planet”, „Evolution”, „Discovery” – to recepturowe szczyty białych klasycznych wódek o szczególnej miękkości i czystości, które świetnie piją się w różnych zakątkach świata. A ergonomiczna butelka z wysokotechnologiczną etykietą ma atrakcyjny i godny wygląd na tle wiodących światowych producentów.

Ambicje Green Day są bardzo wysokie, ponieważ smak tej wódki jest lepszy niż znanych importowanych wódek.

Technologia produkcji GREENDAY jest certyfikowana według międzynarodowych standardów ekologicznych ISO 14024, przyjętych w 56 krajach świata. Jej produkcja nie ma szkodliwego wpływu na środowisko. Skład wódki obejmuje tylko naturalne składniki, bezpieczne dla organizmu człowieka.

Brak kaca przy umiarkowanym spożyciu to jedna z unikalnych cech GREENDAY. Zawartość aldehydów i olejów fuzlowych jest 2,5 razy niższa niż zatwierdzona w DSTU! Dla konsumentów oznacza to dobre samopoczucie po spożyciu.

Z konsumentem marka komunikuje się nowoczesnym językiem. Komunikacje GREENDAY są konsekwentne i terminowe, dobrze zrozumiane przez zwolenników wódki. Liderskie ambicje, innowacyjne pomysły, odpowiedzialność i ciągły profesjonalny rozwój sprawiają, że GREENDAY jest wyjątkowy na ukraińskim rynku, dla którego cel to nie tylko marzenie, ale obowiązkowy wynik.

Ekskluzywnym dystrybutorem wódki Green Day na terytorium Ukrainy jest Dom Handlowy AV – jest silnym i doświadczonym dystrybutorem wysokiej jakości alkoholowych marek w Ukrainie, z czasem sprawdzon

ą reputacją, wykonując swoje obowiązki nawet w warunkach wojny. Bogate i unikalne doświadczenie na rynku alkoholowym z przekonującymi cyfrowymi wskaźnikami sprzedaży znanych, popularnych wśród konsumentów ukraińskich marek, ADJARI, HELSINKI, UKRAINKA i DOVBUSH czyni firmę jedną z najpotężniejszych w branży.

Hello, glad you are here.
Are you a legal age?

What a pity.
The site is restricted to adults only